Συνολικές προβολές σελίδας

8ο Γυμνάσιο Λάρισας: "Κάστρα: Μνημεία μιας μακραίωνης και πολυτάραχης ιστορίας" & "Της Πέτρας και της Εκκλησίας μαθήματα"


"Κάστρα: Μνημεία μιας μακραίωνης και πολυτάραχης ιστορίας"
Συντονίστρια Εκπαιδευτικός: Μέκρα Βασιλική

Παιδαγωγική Ομάδα: Καμπούρα Ελένη, Παναγιώτου Αλεξάνδρα, Ντάκη Ελένη

"Της Πέτρας και της Εκκλησίας μαθήματα"

Συντονίστρια Εκπαιδευτικός: Καμπούρα Ελένη
Παιδαγωγική Ομάδα: Ζαπίτη Σοφία, Καλέση Ουρανία, Μπουρουντζή Αγγελική
Μαθητές της Γ΄ τάξης με συντονίστρια την κα Καμπούρα Ελένη, υλοποίησαν πρόγραμμα με θέμα « Της πέτρας και της Εκκλησιάς μαθήματα» και της Β΄ τάξης με συντονίστρια την κα Μέκρα Βασιλική με θέμα « Κάστρα: Μνημεία μιας μακραίωνης και πολυτάραχης ιστορίας». Στα πλαίσια της υλοποίησης των προγραμμάτων πραγματοποιήθηκε τριήμερη επίσκεψη στη Δυτική Πελοπόννησο ( Καλαμάτα-Κορώνη-Μεθώνη) . Οι μαθητές προσέγγισαν τα μνημεία της Ιστορίας και άντλησαν μηνύματα ζωής.




Λέει ο Μακρυγιάννης στα Απομνημονεύματά του:
«Ένα πράμα μόνον με παρακίνησε κι εμένα να γράψω, ότι τούτην την πατρίδα την έχομεν όλοι μαζί και σοφοί και αμαθείς και πλούσιοι και φτωχοί και πολιτικοί και στρατιωτικοί και οι πλέον μικρότεροι άνθρωποί. Όσοι αγωνιστήκαμεν, αναλόγως ο καθείς, έχομεν να ζήσομεν εδώ. Το λοιπόν δουλέψαμεν όλοι μαζί, να την φυλάμεν κι όλοι μαζί και να μην λέγει ούτε ο δυνατός «εγώ», ούτε ο αδύνατος. Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»? Όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει εγώ. Όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΣ ΤΟ «ΕΜΕΙΣ» ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΙΣ ΤΟ «ΕΓΩ».


Δεν υπάρχουν σχόλια: