Συντονιστής Εκπαιδευτικός: Γκανίδης Δήμος
Παιδαγωγική Ομάδα: Πλούτσια Ασπασία, Κουκότσικα Παρασκευή
Στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://sites.google.com/site/gymnasioltlibadiou/home/kainotomes-draseis
θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με όλες τις δράσεις και τις καινοτόμες δραστηριότητες του Γυμνασίου και των Λυκειακών Τάξεων του Λιβαδίου.
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ ΦΥΛΛΑΔΙΟΥ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΚΠΕ ΜΕΛΙΤΗΣ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑΣ
ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ: οικονομική ανάπτυξη που σχεδιάζεται και υλοποιείται λαμβάνοντας υπόψη την προστασία του περιβάλλοντος και τη βιωσιμότητα
ΑΠΕ: ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΦΥΣΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
ΜΟΡΦΕΣ ΑΠΕ: ΑΙΟΛΙΚΗ, ΗΛΙΑΚΗ, ΥΔΑΤΟΠΤΩΣΕΙΣ, ΓΕΩΘΕΡΜΙΚΗ
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ:
ΦΙΛΙΚΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΕΣ
ΑΠΛΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ/ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ
ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΖΩΗΣ
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ:
ΜΙΚΡΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ (30%)
ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ (ΚΛΙΜΑ, ΕΠΟΧΗ ΚΛΠ)
ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΘΗΚΑΝ 86 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
ΠΕΡΙΕΛΑΜΒΑΝΑΝ 15 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΕ
ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΚΠΕ ΜΕΛΙΤΗΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΙΓΝΙΤΗ:, ΤΙ ΕΙΝΑΙ/ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ, ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ/ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΑΗΣ ΜΕΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΥΧΕΙΟ ΑΧΛΑΔΑΣ
Κ. ΜΠΙΣΜΠΑ
ΑΙΚ. ΣΟΥΡΔΗ
ΕΥ. ΣΑΛΑΒΕΡΗ
Φ. ΣΙΑΤΡΑ
Σ. ΤΖΗΜΑΓΙΩΡΓΗ
Δ. ΜΑΜΑΡΑΣ
Κ. ΤΣΑΝΟΥΣΑΣ
ΑΘ. ΜΠΟΛΗΣ
Δ. ΦΤΕΡΓΙΩΤΗΣ
Γ. ΤΣΙΑΛΙΟΥ
Ν. ΤΣΑΝΟΥΣΑ
Δ. ΤΣΑΧΑΛΙΝΑ
Α. ΤΣΑΝΟΥΣΑ
ΑΝΤ. ΠΑΡΤΑΛΑΣ
1. Είστε υπέρ της προστασίας του περιβάλλοντος;
Α) ΛΙΓΟ Β) ΠΟΛΥ Γ) ΚΑΘΟΛΟΥ
2. Γνωρίζετε τι είναι ηα ειφόρος ανάπτυξη;
Α) ΝΑΙ Β) ΟΧΙ
3. Είστε υπέρ της αειφόρου ανάπτυξης;
Α) ΝΑΙ Β) ΟΧΙ Γ) ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ
4. Γνωρίζετε τι είναι οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ);
Α) ΝΑΙ Β) ΟΧΙ
5. Θεωρείται ότι θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε μόνο τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας για την κάλυψη των αναγκών σας;
Α) ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙ Β) ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ Γ) ΠΙΘΑΝΟΝ
6. Γνωρίζετε κάποιες μορφές των ΑΠΕ;
Α) ΝΑΙ Β) ΟΧΙ
7. Θεωρείτε ότι έχει αυξημένο κόστος η χρήση των ΑΠΕ;
Α) ΝΑΙ Β) ΟΧΙ
8. Ποια είναι η στάση σας απέναντι στις μη Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας;
Α) ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ Β) ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ Γ) ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ
9. Νομίζετε ότι οι ΑΠΕ μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως λύση στο πρόβλημα της εξάντλησης των ορυκτών καυσίμων;
Α) ΝΑΙ Β) ΟΧΙ
10. Γνωρίζετε τι είναι η αιολική ενέργεια;
Α) ΝΑΙ Β) ΟΧΙ
11. Τι άποψη έχετε για την αιολική ενέργεια γενικά;
Α) ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΗ Γ) ΔΕΝ ΩΦΕΛΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ
Β) ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΦΙΛΙΚΗ Δ) ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΨΗ
12. Γνωρίζετε τι είναι τα αιολικά πάρκα;
Α) ΝΑΙ Β) ΟΧΙ
13. Γνωρίζετε τι επιπτώσεις μπορεί να έχει η εγκατάσταση ενός αιολικού πάρκου στη γύρω περιοχή;
Α) ΝΑΙ Β) ΟΧΙ
14. Θεωρείτε ότι τα αιολικά πάρκα μπορούν να βοηθήσουν στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής;
Α) ΝΑΙ Β) ΟΧΙ
15. Είστε υπέρ ή κατά της εκμετάλλευσης της ηλιακής ενέργειας για παραγωγή ηλεκτρισμού;
Α) ΥΠΕΡ Β) ΚΑΤΑ
ΦΥΛΟ
Α) ΑΝΔΡΑΣ Β) ΓΥΝΑΙΚΑ
ΗΛΙΚΙΑ
Α) 12-15 Γ) 18-45
Β) 15-18 Δ) 45-
Παιδαγωγική Ομάδα: Πλούτσια Ασπασία, Κουκότσικα Παρασκευή
Στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://sites.google.com/site/gymnasioltlibadiou/home/kainotomes-draseis
θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με όλες τις δράσεις και τις καινοτόμες δραστηριότητες του Γυμνασίου και των Λυκειακών Τάξεων του Λιβαδίου.
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΥ ΦΥΛΛΑΔΙΟΥ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΚΠΕ ΜΕΛΙΤΗΣ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑΣ
ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ: οικονομική ανάπτυξη που σχεδιάζεται και υλοποιείται λαμβάνοντας υπόψη την προστασία του περιβάλλοντος και τη βιωσιμότητα
ΑΠΕ: ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΦΥΣΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
ΜΟΡΦΕΣ ΑΠΕ: ΑΙΟΛΙΚΗ, ΗΛΙΑΚΗ, ΥΔΑΤΟΠΤΩΣΕΙΣ, ΓΕΩΘΕΡΜΙΚΗ
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ:
ΦΙΛΙΚΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΕΣ
ΑΠΛΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ/ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ
ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΖΩΗΣ
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ:
ΜΙΚΡΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ (30%)
ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ (ΚΛΙΜΑ, ΕΠΟΧΗ ΚΛΠ)
ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΘΗΚΑΝ 86 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
ΠΕΡΙΕΛΑΜΒΑΝΑΝ 15 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΕ
ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΚΠΕ ΜΕΛΙΤΗΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΙΓΝΙΤΗ:, ΤΙ ΕΙΝΑΙ/ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ, ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ/ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΑΗΣ ΜΕΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΥΧΕΙΟ ΑΧΛΑΔΑΣ
ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ:
Γ. ΔΑΜΑΛΗΣΚ. ΜΠΙΣΜΠΑ
ΑΙΚ. ΣΟΥΡΔΗ
ΕΥ. ΣΑΛΑΒΕΡΗ
Φ. ΣΙΑΤΡΑ
Σ. ΤΖΗΜΑΓΙΩΡΓΗ
Δ. ΜΑΜΑΡΑΣ
Κ. ΤΣΑΝΟΥΣΑΣ
ΑΘ. ΜΠΟΛΗΣ
Δ. ΦΤΕΡΓΙΩΤΗΣ
Γ. ΤΣΙΑΛΙΟΥ
Ν. ΤΣΑΝΟΥΣΑ
Δ. ΤΣΑΧΑΛΙΝΑ
Α. ΤΣΑΝΟΥΣΑ
ΑΝΤ. ΠΑΡΤΑΛΑΣ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ & Λ.Τ. ΛΙΒΑΔΙΟΥ
ΤΑΞΗ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2011-2012
Α) ΛΙΓΟ Β) ΠΟΛΥ Γ) ΚΑΘΟΛΟΥ
2. Γνωρίζετε τι είναι ηα ειφόρος ανάπτυξη;
Α) ΝΑΙ Β) ΟΧΙ
3. Είστε υπέρ της αειφόρου ανάπτυξης;
Α) ΝΑΙ Β) ΟΧΙ Γ) ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ
4. Γνωρίζετε τι είναι οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ);
Α) ΝΑΙ Β) ΟΧΙ
5. Θεωρείται ότι θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε μόνο τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας για την κάλυψη των αναγκών σας;
Α) ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑΙ Β) ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ Γ) ΠΙΘΑΝΟΝ
6. Γνωρίζετε κάποιες μορφές των ΑΠΕ;
Α) ΝΑΙ Β) ΟΧΙ
7. Θεωρείτε ότι έχει αυξημένο κόστος η χρήση των ΑΠΕ;
Α) ΝΑΙ Β) ΟΧΙ
8. Ποια είναι η στάση σας απέναντι στις μη Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας;
Α) ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ Β) ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ Γ) ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ
9. Νομίζετε ότι οι ΑΠΕ μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως λύση στο πρόβλημα της εξάντλησης των ορυκτών καυσίμων;
Α) ΝΑΙ Β) ΟΧΙ
10. Γνωρίζετε τι είναι η αιολική ενέργεια;
Α) ΝΑΙ Β) ΟΧΙ
11. Τι άποψη έχετε για την αιολική ενέργεια γενικά;
Α) ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΗ Γ) ΔΕΝ ΩΦΕΛΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ
Β) ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΦΙΛΙΚΗ Δ) ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΨΗ
12. Γνωρίζετε τι είναι τα αιολικά πάρκα;
Α) ΝΑΙ Β) ΟΧΙ
13. Γνωρίζετε τι επιπτώσεις μπορεί να έχει η εγκατάσταση ενός αιολικού πάρκου στη γύρω περιοχή;
Α) ΝΑΙ Β) ΟΧΙ
14. Θεωρείτε ότι τα αιολικά πάρκα μπορούν να βοηθήσουν στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής;
Α) ΝΑΙ Β) ΟΧΙ
15. Είστε υπέρ ή κατά της εκμετάλλευσης της ηλιακής ενέργειας για παραγωγή ηλεκτρισμού;
Α) ΥΠΕΡ Β) ΚΑΤΑ
ΦΥΛΟ
Α) ΑΝΔΡΑΣ Β) ΓΥΝΑΙΚΑ
ΗΛΙΚΙΑ
Α) 12-15 Γ) 18-45
Β) 15-18 Δ) 45-
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου